De senaste dagarna

Vad har jag då hittat på de senaste dagarna? Jag har faktiskt hunnit med att göra en hel del!
På Juldagen så åkte hela familjen in till stan för att kolla på Hobbiten på bio, det var andra gången jag såg den och den är fortfarande lika bra!! Thorin och Kili är så snygga, verkligen de bästa dvärgarna!! Men jag gillar Balin, ori och bofur också, dom är så snälla 🙂

Efter bion så åker vi upp till stugan och sov där en natt, vi hann inte med så mycket mer eftersom Jonathan blev sjuk så det var i stort sätt dit och hem…

20121229-074854.jpg

20121229-074838.jpg

Sen i torsdags så passade jag min lillebror Samuel hela dagen, vi gick bland annat till biblioteket, där hade dom tydligen utförsäljning av gamla barn,ungdoms och vuxen böcker. Jag gjorde ett fint fynd när jag köpte sagan om ringen, sagan om de två tornen och sagan om konungens återkomst i bildbeskrivning med enkel text (typ för barn) + beskrivning av några karaktärer, alla böckerna kostade tillsammans 10kr!! Som hittat asså!

20121229-075929.jpg

Igår packade jag, (åker på läger idag, mer om det snart) spelade lego sagan om ringen, (sjuuuukt bra och roligt!) gick på stan med mamma och gick på bio med Erik, Hugo, Josefine, Malin och David (neggan). Vi kollade på filmen ”Berättelsen om Pi” den var faktiskt bra, en riktig bio film liksom.
Vi hade jätteroligt, en riktigt mysig och lyckad biokväll blev det!

20121229-080139.jpg

Vi åt ganska god pizza innan, dok var det omöjligt att bestämma vilken sort…

20121229-080243.jpg

Efter ganska mycket krånglande och typ 50 stycken bilder så blev det en ganska bra tillslut

Kommentera

