Sista dagen i skolan

Ja, idag hade jag den sista riktiga skoldagen för höstterminen, avslutningen har jag imorgon.
Det ska verkligen bli så sjukt skönt med lov! De två sista veckorna, speciellt denna veckan har varit så sjukt stressig!! Varenda kväll har jag somnat med illamående och huvudvärk (typiska stress symtom) den har verkligen varit hemsk och det ska bli så sjukt skönt nu när den är över!! Puuh!

Efter skolan imorgon så ska jag och några tjejer i klassen hem till Cornelia, vi ska fika och rida lite på hennes snela hestar, typ som att fira att det är lov, awesome!

20121220-214409.jpg

Men nu ska jag sov, är så sjukt trött… Godnatt!!

Kommentera

