Godmorgon! Härligt väder

Åh så mysigt att vakna upp till snö och -10 grader!! Jag älskar vintern!!
Just nu sitter jag och äter frukost, ni undrar säkert vad jag för uppe så tidigt på en lördag, det är för att idag så ska jag och Nina julhandla. Varje år så åker jag och Nina in till stan och Julhandlar, det har blivit lite av en tradition, en mysig en!!

Nu när jag satt oh åt frukost så bläddrade jag lite i tidningen och då såg jag att det finns en låååång text om Tolkien, dock tyckte jag inte att den var bra skriven eftersom han tar bara upp att tolkiens kvinnor är ”svaga” och fixar bara håret och sjunger… Förutom eowyn då… Och sen så skriver han också att Aragorn brara gillar Arwen eftersom hon är en kvinna och han behöver en drottning!! NEJ NEJ NEJ!!

20121208-083713.jpg

20121208-083719.jpg

Jag är i alla fall glad att det blev Martin Freeman som spelar Bilbo!! (Dr Watson) och att Orlando Bloom är med som legolas! En sak som jag verkligen inte alla är glad över är att Mikael Persbrandt ska vara med!!! Blääöh

20121208-083907.jpg

Barndomsminen!! Åt alltid detta när jag var liten!!

Kommentera

