Jag har inte glömt bort er

Nej, jag har inte glömt bort att jag har en blogg… Det är bara så att skolan är så sjukt krävande just nu!! Jag har gigantiskt mycket till de två sista veckorna!!

Detta är allt jag ska hinna med på två veckor…

Nästa vecka:
Tyska prov
Psykologi ”förhör”
Svenska essä
Engelska argumenterande text
Samhälls inlämning
Bokbord
The Hobbit

Näst nästa vecka:
Matte prov
Samhälls prov
Kommunikations inlämning
Julpyssel at Bodils crib (min mentor)
Slutar skolan

KAOS!!

20121206-215158.jpg

En sak som är bra just nu är att det finns snö!! ❤

Kommentera

