Inte smart… Hälsningar tant Emma

Åhh jag gymmade igår utan att stretch någonting efteråt och sen va jag iväg och red utan att stretcha efteråt (vilket jag inte brukar göra men hästen jag red på hade väldig speciell trav)
Så idag har jag i stort sätt hasat runt genom huset sol en gammal tant… Ojat mig varje gång jag har använt armarna och varje gång som jag har satt mig ner har jag också gjort… Men man får väll tänka på de muskler som man har fått istället 😉

Asså jag måste ändå säga att jag har förändrats lite på två år… Eller?

20121129-215102.jpg

Singapore, två år sedan

20121129-222300.jpg

Singapore, några veckor sedan

Kommentera

