Berea

Puuh, nu är jag precis hemkommen efter en härlig kväll på Berea, det var kul att träffa ska igen! Jag var ju iväg när dom hade det senast så det var ca fyra veckor sedan jag såg alla.
Vi lekte en ganska rolig lek som gick ut på att man var i lag och sen skulle man få en fråga (det var svåra frågor så det var inte meningen att man skulle kunna svaret) sen så fick nästa lag samma fråga igen och om dom kunde den så fick dom en fråga till som dom troligtvis inte kunde, då blev det nästa lags tur som fick första frågan igen, andra frågan igen och en ny tredje fråga OSV. Detta upprepades då tills ens spelpjäs hade flyttats till mål… Det var en minnes lek så den bästa taktiken var att dela upp vem som svarade på vad, alltså var fjärde fråga (vi var fyra stycken i lagen).
Så just nu känner man sig sjukt allmänbildad, men egentligen kan man vara massa onödiga saker.

20121117-000949.jpg

Kolla mitt fina iPhone skal som jag köpte i Singapore!! (Tröjan är också köpt där!)

Kommentera

