Plugg bloggen

Ja, jag borde egentligen byta namn på min blogg till ”Emmas plugg blogg” eller något sånt, men det bara för att det enda som jag skriver om ni för tiden är om skolan och plugget, men det är vara för att pluggandet tar så stor del av min fritid just nu… Men efter matteprovet imorgon och engelska redovisningen på måndag så känns det som att läxorna blir lite mindre så då ska det bli ändring!! Lovar 🙂

Här kommer i alla fall en (snygg) bild på mig, osminkad :O (som om det skulle bra något farligt och speciellt egentligen) och en bild på min söta pluggkompis…

20121115-215919.jpg

20121115-215924.jpg

Kommentera

