Känslan som uppstår när man får krypa ner i sin egna säng

Ja, det är verkligen den känslan som jag får just nu!! Och nu undrar ni säkert vad jag gör i säng såhär tidigt, klockan är ju inte ens 7. Svarets helt enkelt att jag är trött efter en väldigt lång resa plus att jag är ganska jerlaggad! Singapore går nämligen 7 timmar före våran tid så just nu är klockan typ 02:10 på natten… Så ni förstår nog varför jag är trött hehe… Nu ska jag ligga i min mysiga säng och läsa lite, ska man vara duktig och läsa den engelsks boken som jag har i läxa eller läsa Hobbiten som jag fick av mamma idag (försenad födelsedags present, det hade blivit liiiite tungt i resväskan om man hade tagit med dom)

20121111-190356.jpg

Den nya upplagan som jag fick av mamma

20121111-190428.jpg

Den gamla upplagan som stod stående nere i vårat bibliotek tills jag beslöt mig för att kidnappa dom, flytta upp dom till mitt rum och skylla på att det var för trångt för dom att stå ihopklämda bakom några andra böcker…

Kommentera

