Moustache beroende?

Ja, om man skulle räkna upp alla saker som jag är beroende så skulle moustache deffinitivt finnas med på den listan!!
Jag vet inte riktigt varför, jag skulle inte vilja ha en själv och jag tycker inte det är snyggt på andra men det låter bara så nice att säga det (med engelskt uttal annars låter det så stockholmskt) Moooouuustach 😀
För att kompensera detta töntiga inlägg så bjuder jag på några söta bilder ^^ (har lite blogg torka!!)

20121109-164918.jpg

20121109-164925.jpg

20121109-164931.jpg

Kommentera

