Nu får ni veta 86 nya saker om mitt 17-åriga liv

SENASTE:
1. Dryck: En sprite, eller mer ett glas is med lite sprite…
2. Telefonsamtalet: Jonathan, min bror
3. SMS: Miriam 🙂
4. Sång du lyssnade på: G-Dragon – Crayon

HAR DU NÅGONSIN:
5. Varit kär: Haha ja!!
6. Förlorat någon speciell person: Det har väll alla ?
7. Varit deprimerad: nä, det tror jag väll inte, inget allvarligt i så fall
8. Varit så trött att du somnat sittandes: Åhh jag lyckades somna under min fotografiskbild lektion… Dom är jätte spännande MEN jag var mätt, vi hade haft idrott och vi satt i ett mörkt och tyst rum… pinsamt

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
(Inte rangordnade!)
9. Lila
10. Gul
11. Orange

I ÅR HAR DU:
12. Lärt känna en ny vän: Ja, jag har lärt känna massa underbara människor från läger som jag har varit på under året!
13. Fått ditt hjärta krossat: inte i år
14. Skrattat så att du har börjat gråta: Hahaha ja!! Många gånger
15. Träffat någon som förändrat ditt liv: Hmm kanske inte förändrat
16. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.
17. Fått reda på att någon har pratat om dig: Om det menas att någon har pratat om mig på ett bra sätt så: ja. Men om det menad på ett dåligt sätt så tror jag inte det
18. Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
19. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två, kanske tre…
20. Har du några husdjur?: japp, min über söta och älskade kanin Totoro!
21. Vill du ändra ditt namn: Nja, jag gillar Emma men jag hade velat heta Lo
22. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hahah jag kan väll räkna med den som är idag? 😉
23. Vilken tid vaknade du idag: Runt halv 8 av att min familj sjöng för mig ^^
24. Vad gjorde du igår runt midnatt: sooovzzZZz
25. Någonting som du längtar till: julafton, jag vill ha snö!!
26. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: just nu är allting toppenbra
27. Vad lyssnar du på just nu: marianas trench – haven’t had enough
28. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja
29. Vad gör dig irriterad just nu: Småsaker…

OM DIG:
30. Vad är ditt namn: Emma Schäder
31. Singel/upptagen: singel
32. Stjärntecken: Scorpion (lätt det coolaste stjärnrecknet
33. Kille eller tjej: Tjej
34. Grundskola: Hubertusgården och Gunnesboskolan
35. Gymnasie: Spyken
36. Högskola: Hahah jag är inte där än…
37. Hårfärg: rödhårig eller som jag sa när jag var liten, guldhårig
38. Långt eller kort: håret? För kort…
39. Längd: 171 cm
40. Vad gillar du gällande dig själv: Eh att jag är glad och pigg?
41. Piercings: Hål i öronen
42. Tattoos: nepp, men jag skulle vilja ha ett fint litet kors någonstans
43. Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
44. Operation: Har aldrig hänt och kommer förhoppningsvis aldrig att hända!
45. Piercing: Öronen
46. Tatueringen: svarade precis på den haha
47. Bästa vän: Jag vill inte svara på denna frågan, jag har så många underbara vänner och jag är rädd att jag sårar någon av dom om jag glömmer skriva upp den personen
48. Sporten du spelar: asså jag har typ slutat med fotboll 😦 men jag rider fortfarande!
49. Husdjur: först en katt som hette Mushu (Draken från Mulan) sen en annan katt som hette Nala och nu en kanin som heter Totoro
50. Vaccination du minns: Alla vaccinationer är lika hemska
51. Konsert: Två stycken public enemy konserter och tre magiska Kent konserter

JUST NU:
52. Äter du: STARKA chips
53. Dricker du: Vatten… Det bränner i munnen…
54. Är du på väg att: skriva detta.
55. Lyssnar du på: The Beatles – Anna (go to him)
56. Väntar du på: Att sova zzzZz

DIN FRAMTID:
57. Vill du ha barn: Ja
58. Vill du gifta dig: Klart!
59. Karriär i åtanke: när jag började gymnasier så ville jag bli samhälles och idrottslärare, sen ville jag bli jurist och nu vet jag inte riktigt… Det lutar dock mot jurist

HAR DU NÅGONSIN:
70. Kysst en främling: NEJ
71. Gjort något sjukt spontant: Nån gång kanske
72. Tappat glasögon eller linser: Ja.
73. Har du blivit arresterad: Nej!!
74. Dissat någon: asså typ att man har svarat med någon kommentar så att alla bah ”Oh SNAP”? I så fall JA (misstänker att detta inte riktigt var frågan)
75. Gråtit när någon dött: ja, det är hemskt att ta farväl av sina älskade men man får tänka på att dom har kommit till ett mycket bättre ställe nu

TROR DU PÅ:
76. Dig själv: Ja
78. Mirakel: Ja
79. Kärlek vid första ögonkastet: ”Would you believe in a love at first sight
Yes, I’m certain that it happens all the time”
80. Himlen: ja
81. Tomten: nej, jag är för stor för sånt 😉
82. Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
83. Varit otrogen: NEJ
84. Haft mer än en pojkvän på samma gång: What?! Nej
85. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, varför skulle de inte vara det?!
86. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj (+totoro), mina underbara vänner och Gud

Kommentera

