Denna dagen har bara bestått av regn

Ja, denna dagen har verkligen bara bestått av regn, regn och åter regn.

Men förutom att klaga på det äckliga vädret ( ja jag vet att för typ en vecka sedan skrev att jag älskade hösten)
Men i alla fall, jag struntade i min sovmorgon för att sticka och simma med Cornelia, det var kaos… En hel skolklass med vilds treor från katte fick dela bassäng med mig, Cornelia och massa pensionärer och andra simmare som skapade svalvågor flera meter efter sig… Nej tur var det att man kunde sätta sig i en varm bastu och koppla av efteråt.

Nu när jag kom hem från skolan så satte jag mig direkt med läxorna… Har ett jobbigt tyska prov på fredag.
Och nu orka jag verkligen inte göra fler läxor.. Puuh… Så därför har jag slängt ut det mesta från garderoben för att hitta de perfekta kläderna till FN-spelet!!
Men jag tänker inte lägga upp någon bild på vilka kläder jag tog, ni får vänta till på tisdag bästa vecka 😉

20121015-202904.jpg

Kommentera

