Engelsk litteratur

Detta måste nästan ändå vara en av de bästa sakerna jag vet!! Ser finns verkligen så sjukt bra engelska författare!!!! Som Tolkien, Lewis, Austen, Doyle, Dickens och många många fler!! Vi har fått som uppgift på engelskan att läsa en engelsk bok från 90- talet till tidigt 20-tal, tyvärr fick jag inte välja Tolkien och eftersom jag ganska precis läst ”lysande utsikter” ”stolthet och fördom” så beslöt jag mig för att läsa ”Jane Eyre” av Charlotte Brontë. Den verkar vara jättebra plus att framsidan verkligen är helt underbar!!

Aja nu säger jag godnatt, eller godnatt och godnatt, ska ju ligga i sängen inse mitt varma täcke och läsa ”Jane Eyre” medans vinden viner utanför 😉

20121009-212104.jpg

Kommentera

