Kanelbullens dag!!

Hallo, idag är det kanelbullens dag!! (Eller ja, det som är kvar av dagen)
Men detta firade jag ich Cornelia genom att mumsa på några kanelbullar, så sjukt gott!! MUMS!!

20121004-220917.jpg

20121004-220924.jpg

Jag hade egentligen tänkt baka kanelbullar när jag kom hem från skolan men jag följde med mamma och handlade mat istället och sen när jag kom hem så var klockan ganska mycket. Typiskt att tiden ska gå så fort ibland.

Hör kommer några bilder på det som jag nästan hade på mig Idag, alltså, det som jag tog på mig när jag kom hem från skolan eftersom alla mina andra kläder var blöta efter cykelturen i ösregn… Men sånt är alltid lika roligt 😉

Hoppas ni firade kanelbullens dag genom att tjocka till er lite och äta kanelbullar xD

20121004-221011.jpg

Kommentera

