Helt vanlig söndag…

Ja, denna söndagen har varit precis lika vanlig som alla andra söndagar… Jag vaknade, pluggade och var på Filippi, inget speciellt direkt…
Men imorgon händer det verkligen grejer! Då ska jag ha Sherlock maraton med några kompisar!! Jag är verkligen sjukt taggad 😀

Nu när jag cyklade hem från Filippi så lyssnade jag på musik, att bara ha tyst musik i bakgrunden gör ganska stor skillnad, det blir liksom mysigare att cykla ^^
Men jag tänkte på hur stor skillnad det är beroende på vilken musik man lyssnar på, om jag tex lyssnar på Beasty Boys så känner jag mig sjukt cool, liksom ah jag äger ah jag är cool…. Men om jag lyssnar på typ K-pop så känner jag mig glad, sprallig och lite töntig liksom åh tänk om folk visste vilken musik jag lyssnar på just nu… Pinsamt…

Så ja, hur jag känner mig beror mycket på vilken musik jag lyssnar på… Men bara för att jag lyssnar på Kent så är jag inte deppig 😦

20120930-202550.jpg

Kommentera

