Små ettor…

Åh jag gick precis förbi några ettor, dom såg allmänt förvirrade ut och det fik mig att tänka tillbaka på när jag började… Första veckan på Spyken tyckte jag var jätte jobbig, jag kände typ ingen i min klass och jag var sjukt tyst och blyg (ja, jag kan vara tyst ibland… Men det är bara när jag inte känner någon…) Jag kände nästan för att gråta varje kväll innan jag somnade för allt hade blivit så konstigt…annorlunda…nytt… Mina bästisar från högstadiet började i princip i samma klass, förutom en. Dom hade i alla fall varandra nära medans jag inte hade någon…
Nu har jag går på spyken i ca ett år och en månad och om jag tänker tillbaka på hur jag kände för ett år sedan så vill jag nästan skratta åt mig själv, men samtidigt, hur kunde jag då veta att jag skulle komma i en så sjukt AWESOME bra klass?! Hahahah jag är nöjd med min klass!! Förutom på matte lektionerna…. Då är det väldigt mycket flumm… Åh just det… Jag har matteprov idag 😦 önska mig lycka till!

20120927-222410.jpg

20120927-222421.jpg

Kommentera

