Sitter i skolan

Just nu sitter jag i skolan och har tyska… Inte det roligaste ämnet direkt…
Just nu händer det inget speciellt i mitt liv, jo kanske att jag panikar över matteprovet som jag har på fredag…
Därför är det lite svårt att kunna skriva bra inlägg, jag menar det med min vissna blomma var inte direkt det bästa inlägget som jag har gjort… Men jag ska bättra mig när jag inte har så mycket läxor att göra…
Kristna skolgruppen skulle förresten ha haft bokbordet idag så jag bakade massa kakor igår, men det visade sig att hon i receptionen hade råkat dubbelboka det… Så vi får ha det på torsdag i stället, typ då jag har kortast lunch… Här kommer några bilder på kakorna jag gjorde, dom blev lite fail så jag pimpade dom hehe

20120925-140321.jpg

20120925-140327.jpg

20120925-140332.jpg

2 reaktioner på ”Sitter i skolan

Kommentera

