Jag längtar faktiskt till hösten

Ja, du läste rätt, till skillnad från alla andra så längtar jag ganska mycket efter hösten.

Men det blir ju verkligen vackert ute när färgas gula och orange och när man vaknar så ligger det ett lager frost. Att bara svepa in sig i en stor halsduk innan man cyklar iväg till skolan… Och att kunna ta på sig en varm höstjacka…

Sen när man kommer hem från skolan så är det bara att hoppa i sin onepice och mysa med lite varm choklad med marshmallows framför en brasa…

Visst låter detta lockande?! Jag längtar som en galning…

Men jag gillar inte som vädret är nu, det känns som om det velar fram och tillbaka mellan höst och sommar…. not cool

Jag kollade genom några bilder som jag tog vid höstlovet förra året, kolla som jag har förhändrats… hur kunde jag tycka det var snyggt med så kort hår? hm…mysterium

ImageImage

Kommentera

