Måndag morgon

Jag gillar ändå mina måndagar, jag har sovmorgon till 10 och sen slutar jag halv 2, ganska chill om du frågar mig 😉
Det bästa är ändå att jag har typ huset för mig själv på morgonen så jag spelar alltid jätte hög musik som jag sen sjunger och dansar till, lite töntigt kanske men det gör faktiskt så man går en bra start på dagen!
Idag är det K-pop som dunkar i mina högtalare.
Jag har ganska precis börjat lyssna på K-pop, men har redan hittat några favorit band! 🙂

Här kommer några låtar som jag tycker är dom bästa

B1A4 – Beautiful target

B1A4 – OK

SHINee – Lucifer

EXO K – History

B1A4

20120917-090936.jpg

gongshan och jinyoung

20120917-091001.jpg

Kommentera

