Hemma efter en lååång dag i skolan…

Puh, nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i skolan, började 8.30 och slutade vid 17.00 (egentligen slutar jag 17.30 men vi fick gå tidigare)
Vi höll på med en så sjukt rolig sak på fotografiskbild idag!! Man hade ett speciellt papper som blir svart om det är ute i ljuset så vi var i ett mörkrum med speciella lampor. Sen la vi olika saker på papperna som tex ett löv eller en fjäder och sen tände man en annan lampa som bara fick lysa i några sekunder och efter det skulle man doppa pappret i olika medel. Sen skulle set hänga på tork. Jag kan tyvärr inte visa någon bild på det vi gjorde eftersom det inte hade hunnit torka innan vi slutade, men nästa vecka ska jag visa hur bilderna blev!! 😀
Nu ska jag snart äta och sen så ska jag sticka iväg på ridningen, förra veckan red jag en häst som hette Frodo, han var helt underbar så jag hoppas jag får honom igen ❤

Jag älskare verkligen min snygga guldfisk keps från Billabong!!

20120905-174219.jpg

Kommentera

