Godnatt tappra läsare

Ja jag vet att min uppdatering suger just nu men jag har inte riktigt någon bra inspiration till att orka skriva en massa flödande inlägg just nu… Så ni får nöja er med någon tråkig rubrik och en fin bild, tänkte bara passa på att säga att jag uppgraderar min instagram lite oftare i nu läget så ni kan ju alltid kolla in där!
Godnatt på er! Nu ska jag ligga i sängen och läsa en liten stund och sen hoppas att jag kan sova bättre i natt än va jag gjorde inatt (Hahah) jag vaknade nämligen vid 3 av att jag hade haft en mardröm om att en stor äcklig fet hårig spindel attackerade mig och sen kunde jag inte somna förens klockan 5…

20120830-214402.jpg

Kommentera

