Chilla idag!!

Det ända jag har gjort idag är att ha tagit det lugnt och typ chillat framför TVn haha… Fast jag följde i och för sig med mamma till Nova för att köpa en slips till pappa men det slutade med att jag hittade en vinröd fluga som vi köpte istället. Vinrött är typ höstens hetaste färg eller vad man ska säga.
Jag har också börjat kolla på en ny TV-serie sim heter Blackout, största anledningen till att jag kollar på den är för att Andrew Scott är med i den Hahahha

20120825-191549.jpg

Kommentera

