Förlåt….

Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket idag, men jag har haft fullt upp hela dagen, det har liksom varit första ”riktiga” skoldagen med schema och allt… Sen när jag kom hem så gjorde jag tacos, sjukt gott asså!! För gott, man bara äter och äter… Jag får väll springa imorgon 🙂
Efter det så var det Berea, det är så sjukt kul på Berea, jag har alltid jätteroligt där och är alltid så glad sen när man kommer hem! Sen så spelade jag, Josefine och Malin, vilket gjorde det ännu roligare!
Nä nu måste jag sova annars kommer jag inte orka med någonting imorgon, godnatt alla midnattsläsare!

20120824-231345.jpg

Kommentera

