Uppdatering från Malmö

Jag kommer inte skriva något jätte utförligt om hur vi har haft det, men jag tänkte ändå skriva något litet…
Det första vi gjorde va att gå till mat torget för att äta, jag valde satay med ris och jordnötsås och Charlotte valde kyckling med potatis och lime sås, hennes ser absolut godast ut men jag kan lova att båda var lika goda!
Sen strosade vi runt lite, kollade bland stånden, jag köpte ett fint litet armband.
Sen satt vi typ bara och snackade
Innan Charlotte åkte hem, så då begav jag mig till stapelbädden för att kolla på lite skateboard åkning 🙂

Det funkar typ inte att lägga upp några bilder… Så dom kommer i ett annat inlägg ikväll eller imorgon 🙂

Kommentera

