Sommar regn

Ligger i sängen och lyssnar på regnets smatter mot fönstret

En sak som jag tycker är väldigt mysig att somna till är när det regnar, det är så mysigt att ligga däri sin varma sköna säng och höra hur regnet smattrar mot fönstret, det kan också vara lite mysigt när det åskar och mullrar fast inte när det kommer för nära och för många blixtar… Sen luktar det alltid så gott när det regnar det känns som man sover bättre med ett öppet fönster så att en massa frisk luft kan ströms in. Detta bar bara en liten onödig text som jag skrev ihop någon gång i natt, men jag kände ändå att jag var tvungen att dela med mig av den, hoppas inte det gjorde något ^^

20120730-103357.jpg

Kommentera

