Godmorgon!!

Trots att klockan inte har hunnit bli så mycket än så har jag hunnit med en del. Jag gick upp vid 8 och sprang, det var ganska jobbigt eftersom att luften är så kvav. Efter det har jag städat på mitt rum och nu är jag klar med det 🙂

Såg ni OS invigningen igår föresten? Jag såg den och jag måste säga att det faktiskt var den bästa invigningen någonsin, men det är kanske bara för att jag gillar Storbritannien så mycket 🙂

Det som jag tyckte var det bästa på hela invigningen var i slutet när Paul McCartney Spelade piano och sjöng Hey Jude, det hade dock varit sjukt kul om det hade varit Ringo som spelade trummor… Beatles fantast som man är!

Tumblr_m7oy7sbejf1r16oa1o1_500_large

btw lyssna verkligen på Beatle slåtar, dom är ju hur bra som helst!!

Kommentera

