Jag skulle precis skriva att detta var det bästa vädret på länge…. men sen började det regna

Även om klockan inte är så mycket så har jag hunnit med att göra en del idag, jag har sprungit, städat toaletten, packat inför lägret som jag ska vara ledare på och sen har jag kollat på några intervjuer med Ewan McGregor hehe

Jag har också suttit och kollat igenom några gamla bilder, eller ja gamla och gamla men sen i Maj och mitt hår har faktiskt växt lite sen dess!! Nu når det ända ner till axlarna (om jag hade plattat det så hade man sett att det har blivit längre)

Denna bilden är från Valborg, så mitt hår har nog växt ca 5-6 cm 😀 *Happyface*

Kommentera

