De senaste dagarna

Jaha, vad jag hittat på de senaste dagarna som gjort att jag har varit så upptagen att jag inte hunnit blogga… Ja, jag har hittat på en massa olika roliga saker men jag börjar från början.

I måndags var jag och några kompisar som sagt på utflykt, det vi gjorde var att åka upp till Breanäs och överrasknings hälsade på Josefine som är fader på konfat där 🙂 jag har tyvärr inga bilder på telefonen att lägga upp från dagen (jag hade inte fått min telefon då) men jag kan garantera att det var super mysigt!

I tisdags så åkte jag och familjen till Ikea, där köpte vi många fina saker till mitt rum, bland annat två söta ramar och en fin lila blomma, efter Ikea åkte vi och hämtade min tapet som vi hade beställt

I onsdags gick hela dagen åt att tapetsera mitt rum, först skulle man försöka riva av så mycket som möjligt av den gamla tapeten och sen skulle man mäta upp den nya tapeten och kolla så att det passade med mönstret, det var lite pilligt men till slut fick vi upp sen! Jag kommer lägga upp en före och efter bild sen.
Just det, vi åkte också och köpte min telefon, trots att jag har varit motståndare till Apple länge så blev det en IPhone.

I torsdags gick jag upp halv fem på morgonen, anledningen till det var för att vi skulle hinna med en färja till Tyskland. Vi hade en väldigt mysig dag när vi spatserade runt på Rostocks gator. Jag hittade en helt underbar tröja som ni kommer få se senare!

20120713-200640.jpg

20120713-200700.jpg

Kommentera

