We can be Heroes For ever and ever

Jag borde egentligen ligga nerbäddad i sängen just nu och sova, men jag fastnar så lätt framför saker som är roligare… Men innan jag sätter igång med det jag egentligen borde göra så måste jag bara skriva en sak.

Fy vad jag är trött på all ny musike, asså de senaste. Alla låtar låter exakt likadant, jag hör ingen skillnad… Så eftersom jag inte har något annat att göra just nu (eh not) så gjorde jag en snabb spellista med några gamla klassiker, jag kommer bygga på den mer och mer men här är den än så länge:

Bryan Adams – Summer Of ’69
Pat Benatar – Hit Me With Your Best Shot – 24-Bit Remastered 99; 1999 Digital Remaster
The Pointer Sisters – Jump (For My Love)
Frankie Goes To Hollywood – Relax
Sex Pistols – Anarchy In The UK
Sex Pistols – God Save The Queen
Tom Petty – Free Fallin’
a-ha – Take On Me
Kim Wilde – Kids in America
Sweet – Ballroom Blitz
The Police – Roxanne
Toto – Rosanna
Starship – We Built This City
The Cars – You Might Think
The Who – Baba O’Riley – Original Version
The Clash – Should I Stay Or Should I Go
The Clash – London Calling
Ramones – I Wanna Be Sedated – Remastered Album Version
David Bowie – Heroes – Single Version;2002 Digital Remaster
Beastie Boys – Sabotage
Blondie – Heart Of Glass
The Beach Boys – Wouldn’t It Be Nice
Buddy Holly – Everyday
The Doors – Light My Fire
The Rolling Stones – Paint It Black – Mono Version
Double Penetration – I Love Rock and Roll – Joan Jett and the Blackhearts Karaoke Tribute Mix

Säg till om jag har missat någon låt som du tycker bör vara med 🙂

Tumblr_m6jzbcziic1rzcnzso1_500_large

Godnatt

Kommentera

