Rockar pastasallad med Beatles

Jag har precis kommit hem efter en väldigt mysig helg i Stugan, vädret var verkligen helt underbart så  jag har både solat och badat.

Just nu håller jag på att fixa en pastasallad som jag ska ha med mig imorgon då jag ska på en lite utflykt. Det är bra att man har sommarkortet så man kan åka kors och tvärs genom hela skåne ”gratis”.

Jag tänkte lägga upp bilderna från stugan lite senare, måste bara fixa klart några grejer inför imorgon

Min snygga hipster telefon…

Kommentera

