Van Helsing

Jag stannade uppe alldeles för sent igår för att orka gå upp så tidigt som jag gjorde idag haha…

Anledningen till att jag var uppe så sent igår var för att jag kollade på Van Helsing, jag måste säga att den verkligen var sjukt bra! Jag älskar allt som har med fantasy och supernatural saker att göra, jag tror nog inte jag behöver säga att jag gillar de flesta vampyr filmerna… bara dom inte glittrar

Två andra stora plus med Van Helsing var att Hugh Jackman och David Wenham var med!

Hugh Jackman som Van Helsing (Fas han är nog bäst som wolverine i Xman)

David Wenham som Carl (Det är också David som spelar Faramir i Sagan om Ringen!!)

Och anledningen till att jag gick upp så tidigt idag var för att jag sprang en lång runda idag och då ville jag inte att det skulle hinna bli så varmt eller att jag skulle träffa på massa människor som också var ute. Nu träffade jag bara en hare ^^

 

Kommentera

