Grattis Josefine!!!

Idag fyller min underbara vän Josefine år!! Jag tycker att ni ska gå in på hennes blogg och skriva en lite grattis hälsning, det är hon absolut värd!!

http://josefineerlansson.wordpress.com/

Josefine har verkligen en grymt bra blogg där hon skriver om hur stor och mäktig Gud är men hon skriver också om hur Gud har hjälpt henne.

Läs denna blogg även om du inte tror!

Jag och Josefine när vi konfades, denna bilden är tagen för EXAKT två år sedan!!! Det är ändå lite coolt hehe

En reaktion på ”Grattis Josefine!!!

  1. Tack kära du! 🙂 Är så glad över att få kalla mig din vän. Den där bilden väcker många galet bra minnen… tänker på all den glass vi åt och vad mysigt det var runt elden 😀 På lördag är det Kill & Tjej-dag här. Det ska bli såå kul, men inte en chans i världen att den slår vår Kill & Tjej-dag! Stora kramar från mig till dig!

Kommentera

