4. En person du ser upp till

Jag är inte direkt en sådan person som har flera idoler eller andra personer som man ser upp till, visst, jag blir inspirerad av andra.

Jag kom och tänka på i nian när man skulle prata med sin syv angående gymnasievalet, syven som jobbade på min gamla skola var inte direkt den bästa och han ville mest prata om fotboll eftersom jag spelar fotboll.

Så han frågade om det var någon speciell person som jag såg upp till så då svarade jag och sa att om jag skulle välja en person så skulle den nog bli min konfa ledare, då svarar han att han menade att för att lyckas inom fotbollen var jag tvungen att se upp till en person som spelade fotboll. Jag svarade, min konfa ledare spelar fotboll.

Okej det blev lite flummigt där haha, men nu ska jag komma till saken! En person som jag ser upp till är alltså min konfa ledare, anledningen är att han är en sån person som man ser upp till haha. Han har alltid sjukt bra och smarta svar på alla frågor, även de mest korkade och självklaraste frågor. Ett annat stort plus är att han är kristen.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det mer, man måste nästan träffa honom, kom till Puls i sommar vetja!

två bilder från mitt konfa… Kolla så fint hår jag hade…

Kommentera

