1. Berätta om dig själv

Jag tror att de flesta som läser min blogg redan vet en del om mig, men jag kan ta det från början för er som är nya läsare^^

Jag är 16 år men fyller 17 den 6 november. Min familj består av min mamma, min pappa och mina två bröder (jag har en storebror och en lillebror). Jag har också en liten kanin som heter Totoro, han är världens sötaste kanin hahha…

Jag bor i en stad som heter Lund och jag läser samhälle på gymnasieskolan Spyken, jag börjar tvåan till hösten.

På fritiden umgås jag med vänner, fotograferar, åka longboard, rider, spelar fotboll och givetvis så bloggar jag. Förutom att vara aktiv så kollar jag också på en del TV serier och jag älskar verkligen Star Wars och Sagan om Ringen haha.

Ett annat stort intresse som jag har är att måla mina naglar, jag tycker det är väldigt roligt och ser det som en utmaning varje gång jag kommer på en ny design.

om ni inte har sett alla designer som jag gjort så kolla in här: https://emmaschader.wordpress.com/category/naglar/

ja, nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska säga, men om ni undrar något så är det bara att slänga iväg en kommentar så svarar jag 🙂

Kram

 

Kommentera

