dumma kamera…

så, nu är jag äntligen hemma, först var det midsommar firande i Åhus som gällde och sen var det bara att sätta sig på tåget till Stugan där min faster, hennes man och kusiner väntade… Det har verkligen varit full rulle!!

Jag kan inte heller ladda upp några bilder från kameran för min kompis sa att jag skulle ändra ”storlek” på bilderna till raw och nu stödjer inte min dator de!! :@ bläääööhhh jag är liite iriterad just nu, vädret gör det inte heller bättre.

Hoppas ni har en bättre dag

Kommentera

