Jag kom precis på att jag har glömt berätta för er om två väldigt bra saker!! Nu i sommar ska jag på Kent konsert med en kompis och till vintern ska jag på Muse konsert med en annan kompis!!! Jag är så sjukt taggad och glad just nu! 😀

Kent har precis släppt ett nytt album och Muse ska släppa ett nytt album inom kort 😀

(En bild från den senaste kentkonserten jag var på)

Topp tre bästa låtar från deras nya album:

Kent – Färger På Natten

Kent – 999

Kent – Petroleum

top tre bästa Muse låtarna från deras  senaste album:

Muse – Resistance

Muse – I Belong To You [+Mon Coeur S’Ouvre A Ta Voix]

Muse – Uprising

 

Tips att lyssna på alla deras låtar!! dom är fett bra 😀

Kommentera

