13 Juni

jaha, ja då slutar man om två dagar, det känns verkligen nice!! Värmen har äntligen börjat komma tillbaka whiihoo!! När jag kom hem igår så låg jag och solade ute i gräset, tror nog att jag fick lite färg, mest röd kanske 😦

Men jag var faktiskt inte bara lat igår, jag sprang också en runda när solen inte var så skarp. Det var jätte skönt, slog mitt rekord på rundan 🙂 Jag mötte typ 5 personer som också var ute och promenerade eller sprang.

Idag ska jag lyckas hinna med att gå på två studentfester, en som ligger nära där jag bor och en som ligger typ en halvtimmer bort enligt skånetrafiken, men jag måste växla mellan tåg och buss. aja hoppas jag hinner med båda 🙂

Kommentera

