Chill dag idag

Ja, denna dagen har verkligen varit chill, förutom att jag försöv mig och vaknade vid halv 8 haha men jag drömde ju en så bra dröm så jag ville inte vakna 😉

Asså är det verigen lönt att gå i skolan sista veckan? vi gör verkligen inget vettigt på lektionerna! t.ex på naturkunskapslektionen fick vi godis och kollade på en film om sköldpaddor och på tyskan kollade vi på super töntiga Extra hahaha, jag har inte kollat på det sen högstadiet… dock har jag redan sett alla avsnitt.

Shit, detta är sista veckan som jag går i skolan! det känns jätte konstigt!! jag har snart gått ut ettan på gymnasiet. Snart blir det inte SA1C längre utan SA2C, det passar inte lika bra med 2:an haha lol (usch jag som inte gillar att skriva lol)

En sak som kommer bli rolig med denna veckan är alla studentfester!! Förra veckan gick jag på två och denna veckan blir det fyra till 🙂

åh just det, när vi ändå är inne på ämnet, här är en bild på hur jag såg ut i fredags

Kommentera

