Var på studentfirande igår och idag på Ven

puuhh, det har varit full rulle de senaste två dagarna…

Jag börjar med Studentfirandet. Jag och några kompisar skulle åka upp till Halmstad för att fira en kompis som tar studenten, men tåget blir såklart försenat så vi missar två bussar som vi skulle ta så vi kommer fram vid 6 istället för halv 5.. inte okej. Men när vi väl hade kommit fram så hade vi det jätte trevlig och god mat var det!

Idag åkte jag till Ven med Berea, det var sista gången för terminen så vi hade en liten avslutning med frisbee och fotbolls brännboll, jag gjorde helvarv alla gånger som jag sparkade (på bollen) ganska nice ända ^^

Annars så cyklade vi runt och njöt av vädret! jag kommer göra en bildbomb med natur bilder senare 🙂

En bild på några av Bereanerna ^^

Kommentera

