Småkär i The Avengers…

Den var verkligen grymt bra!! Jag har redan sett alla Iron Man filmerna men jag måste verkligen se Captain America och Thor, dom refererade lite från sina filmer så om man vill förstå det bättre så är det nog bra att ha sett dom innan 🙂

Ni kan ju bara gissa hur jag ska måla mina naglar hehe 😉

Idag kommer min dag bara gå åt till bra saker, som plugga, springa, städa m.m så jag vet inte riktigt hur bra uppdatering det kommer bli, möjligtvis mer i kväll så vi hörs då 🙂

Ha en solig lördag!

En av många bra och roliga scener 🙂

 

Kommentera

