Sjuk idag

Palla att jag ska vara sjuk idag, speciellt när det är så fint väder! det kunde i alla fall regnat… kollade på termometern vid halv 10 och då visade den 20 grader i skuggan!! Jag hoppas verkligen sommaren kan komma nu!! Det får gärna vara sånt här väder hela sommaren 😀

Jag skulle kanske gått på bio idag och sett The Avengers, men jag fick inte med mig någon kompis, lite forever alone känner jag mig allt haha näe men jag måste verkligen se den snart, den verkar ju vara grymt bra!!

Jag ville ha någon fin somrig bild men mamma gillade inte min kamera och hon är kanske inte bästa fotografen, det blir inte lättare av att jag ser konstig ut på varenda bild (jag ser ut som en hamster i kinderna) men hon försökte i alla fall och det är jag tacksam över!

tre låtar som jag kommer lyssna på idag:

Now You’re Just Somebody That I Used to Know – Somebody That I Used to Know

Joakim Berg – Nåt för dem som väntar

Ed Sheeran – The A Team

 

2 reaktioner på ”Sjuk idag

Kommentera

