5 Maj

Idag har jag hunnit med ganska många saker, jag gick upp vid nio, åt frukost och kollade på Phineas och Ferb haha det är typ tradition att göra det 😉 Sen åkte jag och min bror longboard till nova för att köpa födelsedagspresent till min mamma, när jag ändå var på Nova så fyndade jag ett riktigt nice armband (visar upp det senare) När vi kom hem så fixade jag med mina naglar och sen pluggade jag lite Historia 🙂

Nu har jag inte så jätte mycket att göra… ska typ förbereda mig inför min kompis dansföreställning som jag och en annan kompis ska se på ikväll 😛 Hoppas det bli kul…

Men men vi hörs förhoppningsvis imorgon 😉

Bild som Min kompis tog när jag var uppe i Halmstad (jag har nästan fått tillbaka min naturliga hårfärg 😀 )

Kommentera

