Sommarkänslor

jag måste verkligen skriva en gång till att det är helt underbart väder!! så varmt och soligt 😀 ett litet plus hade ju varit att äta en glass… men men, jag gick ut en runda för att fota lite med precis när jag kommit till den platsen jag skulle fota på så märkte jag att jag inte hade något minnes kort i kameran, så det var bara att gå tillbaka och hämta det, när jag väl var hemma så bestämde jag mig för att ta longboarden istället, det måste nog sett lite roligt ut när jag kom åkandes på den i klänning och höll i systemkameran… men men det bjuder jag på 😉 här kommer några härliga bilder på ett fint körsbärsträd

-.-

Det var några av bilderna som jag tog idag, hoppas ni njuter riktigt mycket av solen för det gör jag^^

Kommentera

