Tatuering

Om jag någonsin skulle tatuera mig så skulle det troligtvis bara våra något livet, som denna.

image

Antingen skulle jag vilka ha den på handleden (som på bilden) eller lite längre ner med ett lite större motiv

image

(jag har ritat den själv^^) eller så skulle jag vilka ha någon av dom på ankeln, det är snyggt plus att man kan dölja det lätt om man inte vill visa den.
Jag tycker inte att man ska skaffa en tatuering bara för att den är snygg eller cool utan jag tycker att man ska skaffa en tatuering som passar en och att man har ett bra argument för det!
Sen kostar tatueringar ganska mycket, även för en liten… Sen bleks dom av solen så man måste gå och fylla på dom med jämna mellanrum.
Vad tycker ni? Skulle ni vilka skaffa en tatuering i framtiden?
Man måste även tänka på att man ska kunna ha den när man är gammal och huden blir uttöjd och rynkig…  

Ha en bra dag i regnet^^

Kommentera

