23 April

Så, nu har jag precis kommit hem från skolan, hade inte så jobbiga lektioner idag så det var ändå okej!

igår färgade jag mitt ena ögonbryn (jag har ett mörkt och ett ljust ögonbryn, anledningen till det är för att jag har ett födelsemärke som går precis där mitt ena ögonbryn också går…) som sagt, jag färgade det och blev ändå OK nöjd med resultatet, det ser lite konstigt ut men jag är ju van vid att ha ett ljusare ögonbryn där haha…

haha jag ser lite tveksam ut på bilden… uppdaterar mer snart 🙂

Kommentera

