Sjuk…

asså åhh! jag pallar inte vara sjuk just nu D: är snörvlig, täpt i näsan, halsen kliar…. blää

Men för att pigga upp mig själv lite så kollar jag på några doctor who avsnitt hehe, dom är så grymt bra och spännande (råder dig som läser detta att börja kolla direkt, men börja på andra säsongen för att se David Tennant <3)

Avsnittet som jag kollar på just nu handlar om en tjej som blir ”besatt” av en ensam ande, eller vad man ska säga… svårt att förklara…. men en sak som är roligt är att det utspelar sig i London 2012 (det är OS) (observera att avsnittet spelades in 2006)

Jag vet inte hur jag ska förklara Doctor Who, det går helt enkelt inte :S men jag kan i alla fall säga att dom reser i tiden 🙂

Efter avsnittet så ska jag nog gå och äta något, man måste äta för att bli frisk! En bra ”kur” att dricka när manär förkyld är att pressa en halv cirton och ha en stor tesked honung i, det låter inte så gott men det är det fakriskt 🙂

En annan bra sak att äta när man är förkyld är en knäckemacka med skivad vitlök och salt, men det är inte gott… första tuggan var okej men sen blev det värre.. hjälper dock!

Jag tror att annldeningen till att jag är förkykd är för att jag badade tomhus under lovet, det snöade men var deffenitivt värt det! Nu kan jag i alla fall säga att jag har badat UTE i MARS när det SNÖADE!! haha, ska lägga upp lide bilder från när jag badade om ni inte tror mig 😉

Dålig kvalitet på bilden? Bilden kommer egentligen från ett video-klipp men eftersom jag inte vill lägga upp klippet här (jag fegar ganska mycket) så frös jag klippet och tog en bild haha, men jag lovar att det ska komma bättre bilder!

 

btw, räkna med att det kommer komma flera inlägg idag…

Kommentera

