Förkyld…

just nu sitter jag i skolan, har matte 😦

Det är så jobbigt att vara förkyld, man är för frisk för att stanna hemma och för sjuk för att spela fotboll. Hmm… Jag kanske inte skulle badat när det snöade under lovet? 

Allt bra med er då? Hoppas ni taggar skolan! det är typ bara 10 veckor kvar innan det är lov wiihooo! ska ni hitta på något kul i sommar? själv har jag sökt jobb hos kommunen (hoppas jag får det) men annars så ska jag och Karin vara uppe i min stuga större delen av sommaren, vi har fått jobb… eller jobb och jobb, mer ta-hand-om-några-hästar-så-får-vi-rida hehe

Sen har jag tänkt vara ledare på något läger och åka på Puls, kommer bli awesome^^

Hade gärna ätit några happy pills nu… man blir så deppig av vädret 😦

Kent Musik piggar alltid upp 😀

Kommentera

