Åker igen…

Idag åker jag till Breanäs igen! whohoo, tyvärr så är det inte återträff (hade den sista förra helgen) utan det blir ett påskläger, ska bli kul 🙂

Min storebror fyller 18 år idag! så GRATTIS till honom 🙂

Jag kan inte fatta att han redan är 18… det känns som han är 13 haha, men jag tycker själv inte att det känns som om jag är 16…

aja, jag har gjort ett par påskiga naglar som jag förhoppningsvis hinner lägga upp innan jag åker, nu ska jag hjälpa mamma med att göra en mumsig tårta^^

Hoppas ni får ett trevligt påsklov, ät inte för mycket godis 😉

Kommentera

