Förlåt för dålig uppdatering…

Jag var ganska upptagen igår så därför hann jag inte blogga så mycket…

igår pluggade jag, sen stack jag på hemgrupp och sen åkte jag och Josefine till nova för att köpa födelsedags present till min bror hehe (jag tänker inte skriva vad jag köpte eftersom han läser min blogg!)

Själv köpte jag ett matt top tack som funkade! det förra jag köpte funkade inte…. Sen fyndade jag även några böcker!! Jag köpte fyra böcker från Nana-serien (japanska manga serie) dom kostade 5kr/st alltså 20 kr tillsammans istället för att kosta 99kr/st och 400kr tillsammans!! 😀 glädjerus! men men nu måste jag plugga vidare…

Denna söta spargris finns att köpa på Kawaii design för ca 269kr…. jag vill ha den…

Kommentera

