plugg plugg och åter plugg

Denna veckan och nästa vecka är hemska… det är hur mycket läxor som helst!

Bland annat så har jag matte prov på fredag 😦

Nästa vecka har jag:

  • Religion
  • Svenska
  • Tyska
  • So-arbete
  • Svenska Np

Jag har också utvecklingssamtal…

Något positivt denna veckan är att på fredag ska jag se Hungerspelen 😀 det kommer bli så kul! fy vad jag längtar.

Det som kommer vara positivt nästa vecka är att på fredagen till lördagen har jag konfa återträff!!!!!!! 😀 wiiehooo tagga tagga tagga! dock så är det den sista 😦

jaja, jag återkommer med mera info om det, nu ska jag plugga vidare och sen sova!

 

Kommentera

