D-dag

förlåt för dålig uppdatering, jag behövde en dag utan bloggen…

idag har jag som sagt D-dag, känner att jag har varit ganska duktig eftersom jag har räknat matte^^ snart har jag tänkt städa mitt rum, det behövs…

Det jobbigaste med att ha en blogg är vad man ska skriva om man inte har gjort något speciellt! just det, jag glömde säga att jag var i ullared i helgen så om ni vill så kan jag lägga upp en bild på det jag köpte?

Om jag hinner så ska jag nog fixa lite med mina naglar 🙂

och jag som tycker att jag inte ar ändrats någonting? Denna bilden är tagen på mitt konfa för typ två år sedan! Det är ungefär så långt hår som jag tänkt spara till och anledningen till att jag vill ha långt hår igen är dels för att jag saknar det och om jag vill ha det kort så är det ju bara att klippa det igen, men dels så är det också för att min kompis tyckte att jag var lik Derpina…

4 reaktioner på ”D-dag

Kommentera

